IMPRESSZUM


MTG - GIFT PACK 2018

MTG - GIFT PACK 2018

» Tovább

Silverland - 1036 Budapest, Lajos u. 40. - Telefon: (06-1) 250-41-57 - Nyitva: H-P: 10:30-18:00 Sz: 10:30-13:00

logo

ÁLMODJ VELEM (4-10) (Magyar játékok)

Kattints ide a nagyításért! ÁLMODJ VELEM (4-10)

Kategória: Magyar játékok

Ár: 9990 Ft

Szállítás: Raktárról

Termékszám: 33642

Ebben a társasjátékban a játékosok egyike az álmodó szerepét ölti magára, míg a többiek álommanók, tündérek és mumusok lesznek. A mumusok célja, hogy megtévesszék az álmodót, a tündéreké az, hogy segítsék, az álommanók pedig ebben a duális erőtérben igyekeznek egyensúlyt teremteni. Teszik mindezt egy végtelenül egyszerű, mégis magával ragadó és nem utolsó sorban gyönyörű asszociációs partijátékban.

Kiben bízhatsz, aki nem költő, mégis álmot magyaráz?

Az álmodó fülébe mumusok és tündérek suttognak, míg az álommanók az egyensúly fenntartójának intrikus szerepében tetszelegnek. Milyen álom lesz ebből? Az Álmodj velem!-ben minden alkalommal más és más. Színes, lenyűgöző (és gyakran kifejezetten vicces)!

`Pam-bam-bam-bam-bam…Mr. Sandman bring me a dream`

Középen egy stilizált ágy, amiben matrac helyett nagy adag gazdagon illusztrált, kissé szürreális kártya található. Az a kártya, amelyik legfelül van, vagyis épp látható, az lesz az éppen aktuális álomkép.

Minden körben más lesz az álmodó, aki felveszi az alvómaszkot, így kikapcsolva egy érzékszervet, de cserébe lelki szemei előtt mindjárt megannyi kép jelenik meg, a többiek ugyanis szavakkal kezdik majd bombázni.

A `többiek` alatt itt álomlényeket értek: a tündérek igyekeznek olyan szavakat mondani, amelyekből az álmodó rájön, hogy mi látható a kártyán. A mumusok olyan szavakat próbálnak mondani, amelyekkel félrevezetik az álmodót úgy, hogy közben figyelnek arra, hogy ezek a szavak lehetőleg ne lógjanak ki a többiek által mondottak közül, mert még a végén felismeri az álmodó, hogy milyen szerepet is öltöttek magukra, és onnantól nem hallgat rájuk. Szóval megy majd a porhintés is, és ha már (álom)porhintés, velünk lesz még az álommanó is, akinek az a célja, hogy az álmodó lehetőleg ugyanannyi képet ne találjon el, mint amennyit eltalált. Szóval ő hol segít, hol nem. Elvégre hol van az megírva, hogy az álommanó csak szép álmokat hozhat?

Az álmodó bármikor bemondhatja, hogy szerinte mi látható a képen (egy szó), és a kártya rögtön lekerül az ágyról (ha talált, akkor a világos, ha nem, akkor a sötét oldalra), és a következő kártya lesz az álom tárgya. Mindez addig folytatódik, míg a kétperces kis homokórában le nem pereg a homok (vagy álompor? nem törtük fel, nem tudhatjuk biztosan). Aztán pontozunk, majd új álmodó következik, és az álomlények szerepét is újraosztjuk (titkosan).


~ Woland ismertetője a kiadó oldaláról

Eredeti cím: When I Dream

Tervező: Chris Darsaklis

Boardgamegeek pontszám: 7,2

Kártyaméret: 65mm x 100mm (155 db szükséges)

Játékosok száma: 4-10
8 éves kortól
Játékidő: kb. 20-40 perc

Kosárba tesz


Értékelés: -

Azonosító:    
Jelszó:

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
 
D&D 5th Ed. - Waterdeep - DRAGON HEIST Adventure

D&D 5th Ed. - Waterdeep - DRAGON HEIST Adventure

» Tovább

Scythe - REALISTIC RESOURCES

Scythe - REALISTIC RESOURCES

» Tovább